Google Display mainonta
Google Display mainonta on tehokas tapa yrityksille löytää uusia asiakkaita jotka etsivät teidän tuotteita tai palveluita Googlen kautta, mainokset näkyvät eri verkkosivuilla kuvamuodossa.
Miksi Google Display mainonta on arvokasta yrityksille?
Google Display mainonta, on yksi tehokkaimmista digimarkkinoinnin keinoista, jolla voit saavuttaa potentiaaliset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät tuotteitasi tai palveluitasi. Tämä mainontamuoto mahdollistaa tarkan kohdentamisen ja antaa sinun maksaa vain tuloksista, kuten klikkauksista tai konversioista. Display mainokset ovat kuva mainoksia jotka näkyvät muun muassa muiden kotisivujen sisällä mainos osioissa.
Miten Google Display mainonta toimii?
Kohderyhmä
Minkä ikäisille asiakkaille yrityksenne tuote tai palvelu sopii parhaiten? Mistä paikkakunnalta haluatte tavoittaa teidän asiakkaat esm koko Suomesta tai vain Oulusta. Display mainoksia voi valita näyttää 18-65+ ikäisille ja voi myös poissulkea ikä luokkia jotka eivät sovellu yrityksen kohderyhmään.
Verkkosivustot
Display mainonta perustuu pitkälti siihen että mainokset näkyvät eri verkkosivustoilla kuvamuodossa. Kuin asiakas näpsäyttää kuva mainosta siirtyy tämä teidän valitsemaanne sivustolle.
Tulokset
Mainonta perustuu myös pitkälti siihen että yrityksesi saisi enemmän myyntiä mitä olette panostanut rahaa. Siinä tapauksessa kyseessä on investointi joka tuottaa tuloksia. Konversioiden avulla mittaamme myyntiänne niin että näette tarkasti mihin avainsanoihin kannattee panostaa.
Tulos raportointi
Arvokas lisä teille yrityksenä on myös saada tulosraportointia minkä rakennamme asiakkaillemme Google Looker Studio:n kautta, tämä liitetään Google Ads ja Google Analytics palveluihin jotka auttavat tulosten seurantaan. Voitte helposti ja vaivattomasti seurata myyntiä linkin kautta minkä lähetämme teille.